Äntligen fredag

Fredag idag och snart helg. Jag jobbar till ca 18.30 o sen tar jag o mamma tåget till Göteborg. Det är disco SM som gäller hela helgen. Det ska bli grymt kul men jag känner mig inte riktigt förberedd? Jag har haft alldeles för mycket annat att göra på sistone, så jag räknar inte med nån bra placering. Det blir antagligen den sista tävlingen för min del? Lite trist men jag har ju som sagt inte tiden längre, hur gärna jag än skulle vilja. Samtidigt känns det ganska skönt att ha en sak mindre att behöva tänka på också.



Jag har massor jag skulle behöva uppdatera er om angående träningen också. Men det får jag ta i nästa vecka. Hinner tyvärr inte nu. Ha en bra helg hörrni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0