Otur...

Det går bra nu, haha. Jag har ont i foten efter att ha trampat på nåt vasst på stranden på Rhodos o det blev inte riktigt bättre efter zumban, mina solexem sprider sig (eller så är det bara jag som inbillar mig) men jag ser iallafall ut som en prickig korv, och så flagar jag mer än nånsin i hårbotten, det ser ut som jag har stora mjällproblem, haha. Det kan inte bli så mycket sämre. Lika bra att jag går o drar nåt gammalt över mig.

Zumbapasset va iallafall super kul. Alla kämpar på och tjoar på varandra, det är precis så det ska vara, underbart =) Nu blir det en dusch och lite kvällsmat. Imorrn är det frissan 10.00, om hon nu kan färga i min snygga hårbotten, haha. Kan man ha mer otur eller?

Vill bara säga att det är super kul att så många är inne o läser min blogg, det värmer =) Kommentera gärna mer om jag ska skriva om nåt speciellt, jag är öppen för förslag, Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0