Shopping

Jag skulle bara ha jobbat kväll idag men eftersom Andreas har blivit pappa så jobbar jag heldag. Det blev en liten Svea, stort grattis till Sandra & Andreas. Sitter o käkar frulle nu, det blev lite flingor, knäckamacka o te. Igår blev det som sagt en heldag med Arazu på Marieberg. Tror vi gick i ca 6 timmar, haha. Det är inte svårt att fördriva tiden där inte! Handlade faktiskt inte så jätte mycket ändå för att vara mig. Det blev två par skor och ett par jeans. Jag som aldrig går i högklackat slog på stort o köpte två par. Nu måste jag bara lära mig att gå i dom också, haha. Sen ett par ljusa jeans, perfekt till sommaren =)

  

Nu ska jag göra mig klar för att dra, ha en fortsatt bra tisdag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0