Solig torsdag morgon

Trött, ont i magen och önskar att jag vore ledig denna underbara dag. Jag har precis käkat lite frukost och kollar på Gossip Girl, som alltid. Jag har glömt bort er lite den senaste tiden men jag har haft fullt upp med annat, tyvärr. Jag ska försöka bli bättre. Träningen har verkligen varit på lågvarv den senaste veckan. Jag tänkte ta det lugnt resten av veckan o sen köra på ordentligt igen på måndag. Känns ganska skönt att ha en slövecka. Det måste man få ha ibland, annars blir det inte roligt längre. Jag har varit på lite halvdåligt humör den senaste tiden  också men med detta underbara väder kan jag inte låte bli att bli på bra humör. Älskar att sommaren äntligen är här. Nu ska jag njuta lite av solen innan det är dax att dra till jobbet. Ha en bra dag så länge hörrni, Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0