It´s a beautiful morning...

Jag har inte skrivt så mycket på sistone. Tror mina bilder har talat rätt bra för sig själva, eller så har jag helt enkelt inte haft så mycket att säga. Jag trivs i stan med min underbara sambo, jag kan inte ha bättre arbetskamrater/vänner och jag har kommit igång med träningen på riktigt. Känns kanon helt enkelt, och jag mår mer än bra =) Som alltid är mitt schemat fullspäckat fram till jul, med både jobb och nöjen som tur e. Kan fortfarande inte fatta att julafton bara är en månad bort. Helt sjukt va tiden går fort. Känns som att det va igår jag o Jennie satt i short & linne och drack rosé på hennes ballkong. Lite skrämmande faktiskt. Men jag älskar julen och allt som hör den till, den ända som saknas just nu e väl snön men jag håller tummarna för att den kommer inom kort.
 
Nog om det, nu ska jag slänga på mig morgonrocken och tofflorna o bege mig ut i köket för att fixa lite frukost. Arazu har redan dragit till skolan så jag får ha en morgon med mig själv =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0