Ledig men ändå inte...

Trots att jag alltid vaknar tidigt så är det otroligt skönt att vakna av mig själv o känna att jag faktiskt kan ligga kvar i sängen om jag vill :) Men det kryper redan i bena på mig så jag ska snart gå upp o fixa lite fin frukost min kära sambo, haha! Det va den sovmorgonen!

Jag har sex lediga dagar framför mig nu o det känns faktiskt helt underbart. Ska försöka blanda nytta med nöje så gott det går? Jag skrev en "att göra" lista igår kväll o den blev rätt lång :/ 22 punkter ska jag försöka pricka av dom kommande dagarna, utan att stressa ihjäl mig... Men det vore bara så himla skönt om allt blev gjort.

Hoppas ni får en kanon helg hörrni :) Själv börjar jag min ledighet med att åka till sthlm imorrn :) bra start!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0