I´m Happy Today ♥

Jobbade 8-20 igår och trodde jag skulle somna som en stock när jag väl kom hem. Men Jennie övertalade mig om att dra till henne o käka lite mat o kolla på fotboll istället. Snacka om att det blev en bra kväll, Finmiddag och en riktig rysarmatch tillsammans med Jennie, Anders & Peter. Jag som inte ens kollar på fotboll men fan va kul vi hade. Kröp ner under täcket när klockan visade 01.09 =) Men va gör det när man har en ledig dag som väntar. Tycker dock synd om Jennie som började 07.00 imorse så jag slänger iväg en fin liten tanke till henne.
 
Tänkte ta lite sovmorgon imorse men vaknade runt 8 så det va bara att kliva upp ur sängen. Köpte nya löparbyxor på jobbet häromdan så trots att det tog emot va jag sjukt sugen på att ge mig ut. Började undra va jag hade köpt för mirakelbyxor för det slutade med att jag gick 1km och sen sprang, lyssna nu: 7km helt utan problem? När hände de sist lixom? Typ aldrig. Jag sprang helt vilse också men va gör det? Jag hittade hem till slut, nöjdade än nånsin. Grymt bra start på min lediga dag.
 
Nu blir det en äggsmörgås och lite kaffe, sen ska tekninska Sandra försöka installera vårt nya bredband? Ni hör ju själva, det kommer aldrig gå vägen? =/ Men skam den som ger sig.
 
Hoppas ni alla haft en lika bra morgon som jag, annars kan den bara bli bättre =) Se yaa!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0