Bra morgon =)

Trots att rynkor och gråa hårstrån uppstått under natten känner jag mig yngre än nånsin. 24 år, shit va tiden går fort. Och om jag ska tro på vad pappa säger så ska 25-30 vara dom bästa åren så då har jag mycket att se fram emot. Arazu överraskade mig med muffins, tomtebloss och presenter på sängen denna morgon. Hur gulligt som helst =) Det kommer bli en fullspäckad helg o kvällen börjar med middag tillsammans med bästa Intersportgänget. Tills dess ska jag bara slappa o ta hand om mig själv, en dusch, ansiktsmask, fixa naglar m.m allt för att dölja mitt åldrande, haha. Ni får ursäkta dom extremt fula morgonbilderna men alla vaknar inte upp och ser ut som sveriges next top model,  sånt e livet =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0