God morgon

Somnade hyfsat tidigt igår och vaknade 07.40 helt utvilad. Troddde klockan va typ 9-10 eller nåt. Solen skiner o det ser ut att bli en fin höst dag. Nu är det verkligen höst på riktigt hörrni. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag älskar ju sommaren när man bara kan glida runt i ett par short, linne o flipflop samtidigt som det känns det ganska mysigt att nu få ta på sig en varm kofta, tända lite ljus o dricka en kopp te framför nån romantisk komedi. Ne men nu ljuger jag faktiskt lite, när såg jag en romantisk komedi sist. Action, krig o lite blod är ju mer min genre, haha. Har inte haft varken tid eller ork till att blogga den senaste tiden. Men av nån konstig anledning så kände jag mig lite skrivsugen när jag vaknade 07.40 imorse? Skumt. Så vad har hänt då? Inget jag vill gå in djupare på men jag fyller 24 år imorrn, kan ni tänka er? har av misstag blivit svarthårig och blir stadsbo den 1okt.  Det är väl i stort sett allt. Nu ska jag ta o göra nåt vettigt av min morgon innan det är dax att åka till jobbet. Eller så kanske jag bara slöa på soffan med lite god frukost =) Ha en fortsatt trevlig dag hörrni ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0