Fredag hela veckan ♥

Jobbat min första och enda dag denna vecka =) Känns skönt med lite ledighet. Idag fick jag med mig Arazu på zumban, och sen blev det ett styrkepass i vardagsrummet. Gick väl hyfsat. Jag e sämst på att träna själv o föredrar hellre att gå på pass men jag måste försöka få in lite mer styrketräning och det är inte alltid jag hinner med att gå till gymmet. Här hemma kan jag ju faktiskt träna när & hur jag vill. Jag har också börjat följa en tjej på Instagram som lägger upp nya träningsutmaningar varje vecka, o jag tänkte faktiskt försöka hänga på? Kan ju vara kul att ha ett mål att uppnå varje vecka? Denna vecka är det 100 armhävningar på tårna som gäller =/ Jag är sämst på just armhävningar, men just därför känns det lite extra lockande att försöka. Började idag med att göra 20st så fortsättning följer...
 
Nu ska jag borsta tänder o sen krypa ner i sängen ♥ Godnatt hörrni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0