Då va det dax igen...

Fick höra härromdan att jag bloggat dåligt på sistone så jag kan väl lika gärna slänga in några rader innan jag somnar :) Ni anar inte hur otroligt effektiv jag har lyckats vara idag. Började morgonen med att stoppa i en tvätt under tiden jag tog mig en löprunda ute vid oset. Otroligt vackert på morgonen måste jag säga. Jobbade 10-16 o sen drog jag till pappas jobb och städade. Hann precis komma hem så smsade Kim att hon ville bjuda på mat. Sen tog vi en promenad på stan (glass på gottis måste tilläggas också) Sist men inte minst så har jag styrt en ny zumbalåt till morgondagens pass! Fy fan va bra jag e :) Nu kan jag somna med gott samvete. Bjuder på två läskande bilder också. Örebro är bra vackert på somnarn! Drinkarna är från middag på East West i fredags! Titta o njut vettja! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0