Ni e ju för goa :)

Det verkar vara många som tycker det är tråkigt att jag inte uppdaterar här nu för tiden. Det går i perioder o just nu har jag haft massa annat att pyssla med. Samtidigt som det inte finns så mycket kul o skriva om en vanlig vardag lixom :/ Men jag får väl göra ett tappert försök igen! Va gör man inte? Just nu ligger jag på spikmattan och försöker bota min onda rygg. Går sådär kan jag tycka? Fick ställa in zumban i måndags pga ryggont, vilket känns jätte tråkigt. På söndag har vi öppet hus på gymmet inför höststarten o då måste ryggen va på topp, mer eller mindre? Wish me luck :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, Va roligt med en sånt spontant och intressant blogginlägg ;) haha!

2013-08-28 @ 10:56:41
Postat av: Susanne

Äntligen!!! :-)

2013-08-28 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0