Bra morgon ♥

Vaknade upp med ett leende på läpparna imorse =) Allt är tillbaka till det normala igen och jag ska förbereda kvällens zumbapass snart. Jag hoppas på ett fullbokat pass med många nyårslöften, haha =) Jag minns knappt när jag kunde njuta av sovmorgon och en lång frukost sist? Förutom jobb och zumba har jag typ ingenting planerat i min kalender o det känns helt underbart. Min hals börjar bli bättre så snart kan jag komma igång med löpningen också. Tog inget nyårslöfte om träning detta år, känns som att jag ändå aldrig håller det. Däremot kom jag fram till att jag ska ta hand om mig själv. Göra saker som får mig själv att må bra och faktiskt sluta bry mig om vad alla andra tycker o tänkter hela tiden. Ett ego år helt enkelt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0