Time to say goodbye ♥

Nu har jag precis sagt adjö till min ena sambo som åker bort i en hel månad. Denna gång utan mig så det kommer kännas konstigt att vara utan henne så lång tid. Nyss va vi i USA tillsammans och hade "The time of our lives" och nu är man tillbaka till vardagen i gamla Örebro. Absolut inge fel i det. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Hur som helst så flyttar vi (jag) till vår nya lägenhet imorrn. Det känns jätte konstigt. Vi har verkligen trivts i denna lägenhet och har så sjukt mycket roliga minnen så det känns faktiskt sorgligt att lämna. Vill bara passa på att säga till dig: Arazu, att jag är glad över att ha en sån underbar syster i mitt liv. Jag älskar dig och jag hoppas din resa blir kanon ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0