Färdigpackad...

Jag hade en väldigt lång "to do" lista idag, som alltid när det gäller mig. Men just nu känns det som jag börjar bli klar med det mesta. I stort sett allt är fixat och packat inför morgondagens Sälenresa. Det ska bli så sjukt skönt att åka bort. Även om det bara är för en helg. Slippa alla måsten. Bara slappna av o njuta några dagar. Vädret ser dock lite halvbra ut ? Men jag håller tummarna för att solen kommer visa sig så jag kan sitta mot husknuten och sola lite =) Nya skiddressen ska invigas också. Vi kommer bli som "Pink Ladies" i backen för jag tror 4 av 5 tjejer kommer ha rosa termobrallor =) Men va gör det, då håller vi ju koll på varann iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0