Tisdagsträning...

Hade planerat en löprunda nu på morgonen, men precis som sist så försvinner suget när jag ser att det är -6 och småsnöar ute =/ Så jag somnade faktiskt om och tog en välförtjänt sovmorgon. När jag sen vaknade fick jag dåligt samvete o jag tog fram hantlarna jag fick av Kim i julklapp (tidigare inte använda) och körde ett styrke/crossfitt pass. Måste faktiskt ge mig själv en klapp på axeln. Jag brukar vara sämt på att träna styrka själv. Jag behöver oftast nån som puschar mig lite men idag va jag faktiskt duktig =) Bra jobbat Sandra. Samvetet mår lite bättre så nu kan jag fortsätta min lediga tisdag. Det är lite småfix inför torsdagens sälenresa och sen kalas hos mormor som gäller. Ha en fortsatt bra dag allihopa ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0