Fredagmorgon ♥

Man kan inte va bra på allt, eller hur? Som att tex göra havregrynsgröt. För det första tycker jag inte ens om havregrynsgröt men försöker lära mig, skam den som ger sig...haha. Och för det andra så lyckas jag aldrig göra det bra =/ Antingen blir det för kort tid i micron så det fortfarande är lite vattning, eller så får jag i panik stänga av micron när jag hör att det börjar puttra o smälla där inne, haha. Jag brukar överlåta grötgörat åt Arazu hon har ju sovmorgon (som alltid med dessa studenter?!) Så nu sitter jag (trots mina misslyckanden) och försöker äta såkallade barnmat med mjölk o banan? Går väl sisådär...?
 
Ne hörrni det är fredag idag, vilket betyder helg imorrn o jag är ledig. Kan inte bli bättre. Först lite jobb och till kvällen lite fotboll. Börjar snart titulera min fotbollsfru =) puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0