Regnig tisdag...

 
Inga fel att sitta inne och ha lite spa när det regnar för fullt ute. Ansiktsmask och frächa naglar är vad jag ägnar morgonen åt. Eller förmiddagen kanske låter bättre. Jag va faktiskt uppe redan vid halv sju imorse. Skulle ha bilen inlämnad på service vid sju så det va bara att häva sig upp ur sängen. Fick med mig Arazu också så vi lämnade bilen och promenerade/sprang hem. Bra gjort måste jag säga. Hade tänkt snygga till mig för att senare cykla upp på stan men just nu spöregnar det så jag kanske får tänka om?
 
Väntar fortfarande på att det ska dyka upp en "Veckans utmaning"? Brukar ju alltid komma på måndagar =/ Kommer det ingen under dan så får jag väl hitta på en egen för resten av veckan? Hur gick det för er med jägarsitten förra veckan förresten? Jag satt mina sju minuter men inte en sekund mer, rätt dåligt måste jag erkänna. Men det är ju iallafall sju min mer än ingenting så det är väl helt ok. Hade så mycket annat under förra veckan så det hanns inte med? Men som jag alltid brukar säga: Allt är bättre än inget, kom ihåg det.
 
Måste bara tillägga att det är exakt 18 dagar tills vi åker till USA? Jag fattar inte? Tiden går så fort så jag hinner knappt med mig själv? Helt sjukt ♥
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0