Kan man ha mer otur?

Jag må vara den absolut klantigast människan i stan. Igår efter jobbet lurade jag med mig Patrik för en löprunda vid Karlslund. Tror ni inte att jag snubblar? Jo då, riktigt ordentligt också. Jag fastnar med foten i en rot och far framåt. Som tur va hinner Patrik fånga mig i farten så jag slipper ligga med ansiktet ner i marken men jag får till en rejäl sträckning i låret. Det va bara åka hem o linda om benet. Idag är jag betydligt bättre än igår men det är fortfarande långt ifrån bra. Zumban ikväll kommer gå på lågvarv men med lindat ben ska det nog funka. Så j*vla typiskt bara. Jag som tycker att jag kommit igång bra med löpningen. Aja så är läget iallafall.
 
Släpade mig iväg till Rudbeck imorse för ett Kemiprov. Va ungefär lika kul som det låter. Inte alls. Nu väntar jag på att Arazu ska sluta skolan så vi kan ta en kaffe på stan. Trots att jag bor mitt på stan minns jag knappt när vi tog en kaffe sist? Hinner aldrig gå ut på stan, rätt sjukt egentligen. Får väl sitta på soffan och tycka lite synd om mig så länge. Vi hörs hörrni ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0