Lördag...

Då återstår endast en vecka kvar av min tid som 24:åring. Förutom att jag sitter med glasögon framför datorn nu så känner jag mig inte en dag över tjugo o det är väl det som är huvudsaken? Ålder är bara en siffra, säger man när man börjar bli äldre iallafall. Nåt samband där kanske? Ne då det känns som att jag har en bra tid och ålder att se fram emot så jag är inte ett dugg orolig. Bio o Snabba Cash igår, riktigt bra faktiskt. Nu ska jag snart iväg till sportaffärn och jobba av några timmar. Ingen ledig helg här inte. Se till att komma in o handla nu så jag får lite att göra. Lite nya träningskläder eller en ny jacka kanske? Annars får ni ha en bra helg o ta hand om er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0